5.0
gebaseerd op 289 reviews

Fijne massage, alles in overleg.

Karin - meer dan een jaar geleden

Eerste keer dan wij massage deden en wat hebben wij genoten van de ontspanningsmassage. Je komt echt tot rust. Dank aan de 2 medewerkers die ons geholpen hebben. Komen zeker in de toekomst terug - Mirthe en Julian

Julian - meer dan een jaar geleden

Heerlijke massage gehad vandaag! Werd goed gevraagd wat ik wel en niet wilde. Sfeer was heel relaxed en ik daarna ook. Zou zeker nog een keer gaan. (:

Denise - meer dan een jaar geleden

Het was een prettige en ontspannende massage. Dank voor de professionaliteit.

Galina - meer dan een jaar geleden

Warme ontvangst, duidelijke uitleg over de behandeling. Heerlijk ontspannen moment gehad. Aardig en goed getraind personeel.

Wesley - meer dan een jaar geleden

Was een heerlijke massage!

Romy - meer dan een jaar geleden

Super behandeling gehad van Taz! Om eerlijk te zijn nog nooit zo’n fijne behandeling gehad. De behandeling zorgde meteen voor verlichting van de pijn klachten in mijn nek en schouders. De afspraak maken ging ook super makkelijk en was zo blij dat ik al op korte termijn terecht kon. Ik ga zeker nog een keer een afspraak maken bij Taz!

Natalia - meer dan een jaar geleden

Word liefde vol ontvangen en leggen alles uit, was me eerste keer en zou zeker terug gaan

Angelica - meer dan een jaar geleden

Het was heerlijk ontspannend gaan dit zeker vaker doen.

Bart - meer dan een jaar geleden

Genoten van een heerlijke duo massage bij City Spa. We komen zeker weer terug!

Germi - meer dan een jaar geleden