5.0
gebaseerd op 289 reviews

Het was weer super...zoals altijd❤️

Miranda - bijna 2 jaar geleden

Heerlijke massage gehad in een lekkere ontspannende sfeer. De dames waren top!!!

Robert & Patricia - bijna 2 jaar geleden

De City Spa in Tiel is een fijne salon met een rustgevende sfeer. Het kundige personeel zorgt voor een heerlijke ontspannen ervaring. Ik kom snel weer terug!

Sanne - bijna 2 jaar geleden

De eerste keer dat ik hier ben geweest! Een heerlijke ervaring gehad! Fijne masseuse die je erg op je gemak stelt! Ik kom zeker terug 😁

Agnita - bijna 2 jaar geleden

Een erg ontspannen massage. Gemasseerd door Claudia. Erg fijn persoon!

Demi - bijna 2 jaar geleden

Erg vriendelijke dames,die ons een heerlijke massage hebben gegeven!

José - bijna 2 jaar geleden

Desiree nogmaals bedankt voor de massage. Het voelt echt superlekker ontspannen!

Rianne - bijna 2 jaar geleden

De massage was vakkundig uitgevoerd,ik heb er van genoten.

Is voor herhaling vatbaar en complimenten voor de vriendelijke masseuse.

Riet - bijna 2 jaar geleden

Het was van A tot Z een heerlijke ontspanningsmassage. Voel mij als herboren.

Anja - bijna 2 jaar geleden

Ontzettend aardig, gastvrij en helemaal in de watten gelegd! Bedankt!

Steffi - bijna 2 jaar geleden