5.0
gebaseerd op 289 reviews

Heerlijke massage gehad, nette spa en keurig geholpen, voor herhaling vatbaar 👍

Cora - meer dan 2 jaar geleden

Hartelijk en secuur ontvangen, wensen (met betrekken tot druk, evt niet te masseren regio's, kamertemperatuur, lighouding en dergelijke) goed uitgevraagd. Vriendelijke masseuse die haar vak goed verstaat. Voor herhaling vatbaar

Anouk - meer dan 2 jaar geleden
Dick - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke ontspanningsmassage gehad.

Mariëlle - meer dan 2 jaar geleden
Niels - meer dan 2 jaar geleden

De sfeer in de spa is heel fijn en rustgevend. Ik raad iedereen aan om hier zo nu en dan een me-time momentje in te plannen.

Ik heb er van genoten dus mij zien jullie snel weer terug. 😍

Sanne - meer dan 2 jaar geleden

Relaxe sfeer, privacy, fijne uitleg, massage passende bij je wensen en lichamelijk gestel. Ik heb ervan genoten!

Tessa - meer dan 2 jaar geleden

Het was een moment van rust en relax. Een aanrader!!! En je mag nog je favo geur kiezen ook. Was top!

Marco - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijke massage gehad , echt een ontspanning 😊😊

Tonnie - meer dan 2 jaar geleden

Heerlijk ontspannen massage, goed begin van een weekendje weg! Bedankt City Spa Tiel!

Lisa - meer dan 2 jaar geleden